FC Zutphen JO13-1

FC Zutphen JO13-1 – VDZ JO13-1

1e helft

De wedstrijd begon gelijk fel. FC Zutphen JO13-1 was wel de boven liggende partij met af en toe een kansje van VDZ. En na verloop van tijd zag je die verhoudingen ook terug op het score bord , want na een goeie voorzet van Julius scoort Milan de 1-0.

FC Zutphen blijft de boven liggende partij maar toch komt VDZ er langs en ontstaat er een 1 tegen 1 situatie met de spits van VDZ en Kevin. De spits probeert hem binnen te tikken maar Kevin heeft een goeie redding in huis dus blijft het 1-o. Niet lang daarna scoort Julius de 2-0.

De wedstrijd gaat nog wat heen en weer maar het blijft in de eerste helft bij 2-0

2e helft

Na rust is FC Zutphen iets minder fel, maar blijft toch meer in bal bezit. Met af een toe een paar kansjes van VDZ. Er komen nog en paar corners voor beide partijen maar dat levert niks op. Het lijkt er op dat het 2-0 zal blijven maar op het laatst scoort Julius nog de 3-0

Einde wedstrijd.

Lekker douchen en dan 3 punten rijker weer naar huis.

Hadewin den Herder