FC Zutphen JO13-1

Beuningse Boys JO13-1 – FC Zutphen JO13-1

Daar gingen we dan met de auto een uurtje naar Beuningen.

De scheidsrechter fluit en we kunnen beginnen.
Op een gegeven moment krijgt Julius de bal en staat met Jayden tegenover de keeper. De keeper komt uit en Julius legt de bal af op Jayden GOOOAAALLL 0-1.
Daarna geeft Siebe de bal perfect door het midden op Julius en staat een op een tegen de keeper en schiet hem in de korte hoek goal 0-2.

Dan is het rust en gaan de spelers ranja drinken.

Na de rust loopt Julius meteen op de keeper af en speelt hem voorbij en staat voor een lege goal en natuurlijk maakt hij hem doelpunt 0-3.
Dan kom ik vanaf de linker kant en loop de rechtsachter er uit ik geef voor met links en Emin doet een overstapje want achter hem staat Jayden en die schiet hem in het dak van het doel GOOOAAALL 0-4.

Op een gegeven moment komt er een voorzet vanaf de rechterkant de bal komt voor de bal kaatst terug en Siebe schiet hem erin GOOAAALL 0-5.
Op een gegeven komt de tegenstander er doorheen en komt in zestien en schiet maar Kevin heeft een geweldige redding.
En zo eindigt de wedstrijd met 5-0 nul en dat betekent dat we na twee wedstrijden eerste staan.

Jeroen Van Gerven