Eindelijk weer de wei in, heerlijk!

Heerlijk! Na lange tijd ongeduldig wachten mochten we vrijdagavond weer eens de wei in. Want hoewel we in de voetballoze periode gezellig actief bleven in onze appgroep, is voetballen toch het allerleukste om te doen.

We zijn deze najaarscompetitie ingedeeld bij AZC, Sp Eefde, De Hoven en FC Zutphen 35+6. Dat is fijn, want milieubewust als we zijn, kunnen we dus ook bij de uit-wedstrijden op de fiets.

Vrijdag speelden we in Eefde. Sportief was het een prima avond. We wonnen al onze wedstrijden. Ook was het gezellig elkaar weer in het echt te zien. Smetje op de avond was de knieblessure die Jan-Pieter opliep. We hopen voor hem en voor ons dat de schade aan zijn knie meevalt.

Op vrijdag 9 oktober komen we weer in actie. We spelen dan op ons eigen Sportpark ‘t Meijerink. Zin om te komen kijken? Er zijn nog kaarten beschikbaar.