Het nieuwe voetbalseizoen is inmiddels gestart. Afgelopen weekenden is dat organisatorisch met de nodige inspanningen gelukt. Maar voor de rest van het seizoen zullen wij met z’n allen de schouders eronder moeten zetten. Een grote uitdaging is het invullen van de vrijwilligers.
Organisatie van de club
Een modernere organisatie is noodzakelijk om de club ook de komende jaren soepel te laten functioneren. De KNVB tipte ons om ter inspiratie bij DZC ’68 in Doetinchem langs te gaan. DZC ’68 is jaren geleden een verandertraject ingegaan met hele positieve resultaten. Als bestuur zijn we in het voorjaar bij DZC op bezoek geweest. We hebben daarna ook diverse gesprekken met mensen van onze club gevoerd. Dat heeft geleid tot een aantal plannen.
Informatieavond 5 oktober
Om jullie op de hoogte te brengen van onze plannen, nodigen wij jullie uit voor een informatieavond.
- Onderwerp: plannen nieuwe organisatie
- Wanneer: woensdag 5 oktober
- Aanvang: 20.00 uur
- Waar: kantine FC Zutphen
Algemene Ledenvergadering
De plannen voor een nieuwe organisatie komen ook op de agenda van de ALV (Algemene Ledenvergadering). Daar zal om instemming van de leden voor dit plan worden gevraagd. De ALV vindt plaats in onze kantine, op woensdag 2 november om 20.00. In tegenstelling tot de informatieavond is de ALV alleen voor leden van FC Zutphen toegankelijk. Zet dus 5 oktober en 2 november in je agenda.
Het bestuur





