Even voorstellen: de communicatie commissie

“Communicatie is uitwisseling van informatie en alle processen van overdracht van nieuws of informatie. Met communicatie wordt de omgang van mensen met elkaar bedoeld.”

Een essentieel onderdeel van onze mooie vereniging is goede communicatie. Met de verkiezing van een nieuwe voorzitter is er ook een bestuurslid voor communicatie gekozen, Peter Verhey. Maar dat is nog niet alles, naast de bestuurfunctie communicatie heeft een enthousiaste groep clubmensen zitting genomen in de commissie communicatie. Zij gaan zich bezig houden met het optimaliseren van de communicatie binnen- en buiten onze club. De commissie bestaat uit:

· Saskia den Hertog

· Jeanette van der Beek

· Marcel ten Brinke

· Peter Verhey

Wat gaan wij precies doen?

Dat is een vraag waar nog niet direct een eenvoudig antwoord op te geven is. Communicatie is een breed begrip, website, social media, communicatie vanuit het bestuur naar de diverse commissies, maar zeker ook de communicatie naar de leden/ouder(s)/verzorger(s) van FC Zutphen is en blijft een belangrijk punt van aandacht. Dit alles valt allemaal onder de paraplu “communicatie”. Kortom een belangrijke commissie die staat te trappelen om aan de slag te kunnen gaan.

Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben die je met de commissie wil delen, schroom dan niet om een mail te sturen naar: communicatie@fczutphen.nl of als je liever persoonlijk iets wil delen neem dan contact op met Peter Verhey, 06-51947565.

Saskia, Jeanette, Marcel en Peter