Ledenadministratie

De ledenadministratie is jouw vraagbaak voor informatie over je lidmaatschap bij FC Zutphen. Zij weten alles over je aanmelding als lid, het wijzigen van je gegevens en opzeggen als lid.

Aanmelden als lid

Nadat je je hebt aangemeld als lid, zorgt de ledenadministratie voor de administratieve afhandeling van jouw aanmelding. Heb je vragen over je aanmelding of over het lidmaatschap? Lees hier meer over het aanmelden als lid.

Gegevens wijzigen

Wijzigt jouw telefoonnummer, adres of bankrekening? Of wil je jouw lidmaatschap wijzigen? Geef dit dan zelf door aan onze ledenadministratie. Dit is je eigen verantwoordelijkheid. Lees hier meer over het doorgeven van wijzigingen.

Contributie

Meer info over contributie vind je hier. Voor vragen over de contributie of over het betalen van je contributie kun je mailen naar contributie@fczutphen.nl.

Opzeggen

Als je jouw lidmaatschap bij FC Zutphen wilt opzeggen, bekijk dan eerst even hoe het opzeggen als lid precies werkt. 

Vragen?

Heb je het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons dan een e-mail: leden@fczutphen.nl.