Greenboarding officieel in gebruik genomen

Vandaag is de greenboarding op Sportpark ‘t Meijerink officieel in gebruik genomen. In aanwezigheid van leverancier Softs en een afvaardiging van ons bestuur en de sponsorcommissie, zette wethouder Harry Matser de schakelaar van de boarding om. Het gebruik van de greenboarding is 1 van de initiatieven waarmee we als club een bijdrage leveren aan verduurzaming.

[ux_image id=”21747″ image_size=”original”]

Verduurzaming

De boarding is multifunctioneel en zorgt voor zonne-energie en luchtzuivering. Daar zijn we als club blij mee, want we leveren heel graag een bijdrage aan verduurzaming. We willen namelijk graag dat er ook in de toekomst door onze kinderen en kleinkinderen lekker kan worden gevoetbald. Daarom werken we samen aan een steeds groener sportpark. Dat we met besparing van energie ook minder geld uitgeven, zorgt er bovendien voor dat we dat geld in de toekomst kunnen investeren in het voetballen: opleiden van trainers en uitbreiding van faciliteiten. Er volgen daarom binnenkort meer initiatieven rondom verduurzaming.

Mogelijkheden voor sponsors

De greenboarding die door Softs is geplaatst biedt ook mogelijkheden voor sponsors. De boarding heeft een lengte van 18,5 meter en is geplaatst tussen de 2 dug-outs langs het hoofdveld op Sportpark ‘t Meijerink. Bedrijven en ondernemers kunnen gebruikmaken van het led reclamebord, waarop dynamisch afbeeldingen, tekst of een kort filmpje kan worden getoond. Ook zijn er links en rechts van het scherm samen 12 panelen met de mogelijkheid om te adverteren. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met onze sponsorcommissie. Zij vertellen graag meer over de mogelijkheden.

Internet TV

Later volgt er in een aflevering van FC Zutphen Internet TV meer info over de plaatsing van de boarding.

[ux_gallery ids=”21747,21751,21748,21753,21754,21752,21750,21749″ style=”none” depth_hover=”2″ image_hover=”glow”]