Agenda en opzet algemene ledenvergadering

Op 14 december a.s. staat de algemene ledenvergadering (ALV) van FC Zutphen op de agenda. De vergadering vindt voor het eerst in onze clubhistorie online plaats. We informeren je graag over de agendapunten en op welke manier je kunt deelnemen aan de vergadering.

Online deelnemen

De ALV verloopt digitaal. Via de website Online ALV neem je op 14 december deel aan de vergadering. Op die website staan ook een paar handige  uitlegvideo’s.

Vooraf aanmelden is verplicht

Om mee te kunnen doen aan de online ledenvergadering is het verplicht om jezelf aan te melden. Dat doe je door een e-mail te sturen naar jeroen.traas@fczutphen.nl. In deze mail vermeld je duidelijk jouw:

• naam
  • e-mailadres
  • mobiel telefoonnummer

Je kunt niet deelnemen met een vast telefoonnummer.

Extra uitleg volgt via e-mail

Alle leden van FC Zutphen ontvangen een e-mail over de algemene ledenvergadering. In die mail vind je een uitleg over het inloggen op de omgeving van Online ALV.

Deadline voor vragen en opmerkingen

Voor het houden van een digitale ledenvergadering is door de overheid een noodwet gemaakt. Belangrijk daarbij is om 72 uur voor aanvang van de ALV je vragen en opmerkingen te mailen naar jeroen.traas@fczutphen.nlVoor correcte behandeling van jouw vraag of opmerking tijdens de ALV is het dus van belang dat je deze uiterlijk vrijdag 11 december om 20.00 uur hebt gemaild. Formeel is dat daarna niet meer mogelijk.

Beperkte interactie

Online vergaderen vraagt om discipline. We vergaderen voor het eerst op deze manier. De interactie tijdens een online vergadering is beperkt. Tijdens onze ALV is er wel een moderator aanwezig om de vergadering te begeleiden. Deze moderator handelt ook eventuele chatberichten af. Het bestuur kan niet garanderen dat er voldoende tijd is om alle chatberichten te behandelen. Dat proberen we natuurlijk wel. Het is niet mogelijk rechten te ontlenen aan niet-behandelde berichtjes.

Agenda en bijlagen

Alle bijlagen die horen bij de agenda van de ALV zijn in te zien via de Online ALV omgeving. De bijlagen worden het komend weekend klaargezet en zijn vanaf dat moment in te zien. Inloggen kan onbeperkt wanneer en waar je maar wilt.

Jeroen Traas

Kandidaat bestuurslid / secretaris