Zeven kandidaat bestuursleden voorgedragen

Tijdens de ALV (Algemene Ledenvergadering) van vrijdag a.s. hoopt onze club een belangrijke stap te zetten in de formatie van een vernieuwd bestuur. Maar liefst 7 kandidaten zijn voorgedragen voor een plek in het bestuur. Bovendien treedt Herman Tuininga na een verlengde periode af als voorzitter van onze club. Redenen voldoende om aanwezig te zijn bij de ALV. Jij bent er toch ook?

Zeven kandidaten

Gerjan Nijland (voorzitter), Max Jaspers Focks (penningmeester), Hans Nijland (voetbalzaken), Freek Hubert (voetbalzaken), Axel Wiersma (facilitaire zaken), Christiaan Talla (facilitaire zaken) en Johan de Jonge (Horeca) zijn de 7 kandidaat bestuursleden.

Aanvang ALV: 20.00 uur

De ALV begint om 20.00 uur. Meer informatie en de agenda van de ALV vind je in de formele aankondiging die is gedaan op 15 juni. Tot vrijdag!