Ze komen er weer aan: heerlijke oliebollen van FC Zutphen

Vanaf vandaag zijn ze te bestellen: heerlijke oliebollen van FC Zutphen! Op donderdag 29 december start de oliebollenploeg van FC Zutphen met het bakken. En nog die zelfde dag kun je jouw bestelling in ontvangst nemen. Net als de afgelopen 2 jaar kun je jouw oliebollen bestellen via de webshop.

Oliebollen van FC Zutphen

• Zelf gebakken volgens heerlijk recept
  • Al meer dan 50 jaar een begrip in Zutphen e.o.
  • Gratis thuisbezorgd* (afhalen kan ook)
  • Snel bestellen en betalen via iDEAL

* Check wel even of jouw postcode binnen het bezorggebied ligt.

Er komt weer een wedstrijd aan

Vorig jaar verkocht FC Zutphen JO13-1 de meeste oliebollen. Daarmee wonnen ze een geweldige prijs: samen een geweldige avond uit bij een wedstrijd van De Graafschap. Ook dit jaar bedenkt de organisatie natuurlijk weer een leuke wedstrijd om het winnende team te belonen voor hun inzet. Daarover binnenkort meer!

Prijsstijging

De oliebollen waren afgelopen jaren goedkoper dan dit jaar. Dat vinden we jammer. Door de fors gestegen prijzen van de ingrediënten die nodig zijn voor deze heerlijke oliebollen stijgt helaas ook de verkoopsprijs. Natuurlijk hopen we dat je er wel van geniet, net als andere jaren!