JO13-1 wint oliebollen wedstrijd FC Zutphen

FC Zutphen JO13-1 heeft de oliebollen wedstrijd van FC Zutphen gewonnen. Het team van trainers Teun en Jorn verkocht maar liefst 239 zakken oliebollen. Joep van den Bijgaart maakte dit mooie nieuws vanochtend tijdens de training aan het team bekend.

[ux_image id=”27023″ image_size=”original” caption=”true”]

Prachtige prijs

Omdat de JO13-1 de wedstrijd heeft gewonnen winnen ze een prachtige prijs. Zodra er weer toeschouwers welkom zijn bij de wedstrijden in het betaald voetbal, gaat het team met z’n allen naar een competitiewedstrijd van De Graafschap. Daar worden ze als eregasten ontvangen. Naast het kijken naar de wedstrijd is er ook lekker eten en drinken. En wie weet nog veel meer verrassingen…

Deelnemers bedankt

Veel team hebben hun best gedaan om samen oliebollen te verkopen. We bedanken jullie allemaal voor jullie deelname. En we feliciteren de winnaars natuurlijk van harte met de overwinning. Goed gedaan! Dit is de top 3 van de wedstrijd:

1. JO13-1
  2. MO19-1
  3. JO13-3 en MO13-1

Meer beelden op social media

Volg FC Zutphen op Facebook en Instagram om te zien hoe Joep de winnaars vanochtend opzocht om ze het goede nieuws te vertellen.