Website FC Zutphen volledig vernieuwd

De website van FC Zutphen is vernieuwd. In de zomerperiode is achter de schermen hard gewerkt aan een betere website voor onze club. De website staat centraal bij de communicatie binnen en rondom onze club. We hopen dat je er blij mee bent!

Onderzoek onder leden en volgers

Voordat de bouw van de nieuwe website kon beginnen is er veel onderzoek gedaan bij leden en volgers van FC Zutphen. Daarbij hebben we gevraagd wat er beter kon aan de FC Zutphen website. Maar ook wat goed was aan de oude website. Al deze opmerkingen en wensen zijn samengebracht. En daar hebben we een plannetje voor gemaakt.

Belangrijke verbeteringen

De belangrijkste verbeteringen zijn:

• Een verbeterde mobiele weergave
  • Onderwerpen zijn beter vindbaar
  • Meer oranje-rode details in het ontwerp
  • Reageren op nieuwsberichten (eerst even registreren)
  • Meer laatste nieuws op de homepage
  • Meer aandacht voor FC Zutphen Internet TV
  • Contactpersonen bij veel onderwerpen toegevoegd

We blijven verbeteren

De komende dagen blijven we hard werken aan website. We willen graag dat leden en volgers van FC Zutphen positief zijn over de website. En dat ze geregeld terugkomen.

[poll id=”16023″]

Help ons met feedback

Er is veel aandacht besteed aan de onderwerpen en inhoud van de website. Toch zullen we heus iets vergeten zijn. Heb je vragen, tips of opmerkingen voor ons? Stuur die dan met onderstaand formulier.

Gaat jouw bericht over een specifieke pagina? Plak het webadres (de URL) dan in het veld hieronder.

[gap]

Bedankt voor je berichtje. We blijven de komende tijd hard werken om de website verder te verbeteren. Als we nog vragen hebben nemen we via e-mail contact met je op.

[gap]