Verkooprecord Grote Clubactie levert bijna € 8.000 op

De Grote Clubactie levert FC Zutphen dankzij een verkooprecord van 3.215 loten maar liefst € 7.716 op. Daarbij gaat veel dank uit naar de fanatieke lotenverkopers binnen onze club. En natuurlijk ook naar alle leden, teams en sponsors die met hun gekochte loten meespelen. Een prachtige gezamenlijke prestatie!

[ux_image id=”18766″ image_size=”original” caption=”true”]

Teams kopen superloten

Omdat een aantal FC Zutphen teams in de laatste verkoopdagen een superlot kocht, steeg het aantal verkochte loten naar een recordhoogte. FC Zutphen (zat) 1 en 3 volgden met het kopen van een superlot het goede voorbeeld van FC Zutphen 35+ 3.

Last minute verrassing 35+ 1

Ronnie Wassink (foto) zorgde vlak voor het einde van de actie voor een daverende verrassing. Samen met zijn teamgenoten van FC Zutphen 35+ 1 kocht hij 2 superloten. Dat gaf het eindtotaal een prachtige boost.

Eindresultaat

Voordat de Grote Clubactie begon stelden we onszelf als doel om 2.700 loten te verkopen. Dat vonden we ambitieus, vooral vanwege corona en de gestelde maatregelen. Achteraf kijken we terug op een meer dan geslaagde actieperiode. Via lotenboekjes, QR codes en online verkoop is het ons gelukt om 3.215 loten te verkopen. Dat levert onze club in deze financieel zware periode een prachtig bedrag van € 7.716 op.

Kopers en verkopers, veel dank voor jullie hulp. We zijn trots op het eindresultaat!

Tekst: Marcel Berends