35+ 3 draagt FC Zutphen een warm hart toe en koopt ook een superlot

Geïnspireerd door superlot verkoper Xavi Riemer heeft ook FC Zutphen 35+3 een superlot gekocht. Je cluppie steunen als het echt nodig is en sentimenten los durven laten. Dat vindt FC Zutphen 35+3 meer dan normaal.

[ux_image id=”18364″ image_size=”original”]

De club heeft het afgelopen jaar op verschillende vlakken, op zijn zachtst gezegd, aardig wat te verwerken gehad. We kunnen er wat van vinden, maar gewoon lekker voetballen is het belangrijkste. En daar zijn randvoorwaarden voor nodig; op financieel gebied, vrijwilligers en clubmensen in hart en nieren. En dat begint wat ons betreft al bij de jeugd. Ons team is trots dat veel kinderen van spelers in de jeugd van de club actief zijn. Een aantal van deze kinderen vervullen zelfs ook vrijwilligerstaken: het verzorgen van trainingen voor de kleintjes tot het verkopen van loten voor de Grote Clubactie.

Mooi is ook dat de gestopte spelers van FC Zutphen 35+3, Jordy en Stefan, een duit in het zakje hebben gedaan. En dat allemaal voor de club. Samen scoren door te binden en te verbinden. Klasse Xavi en wat een superinzet!

Tekst: Perry Boersbroek