Veld 2 ligt er voortreffelijk bij

Ons 2e veld heeft een flinke facelift gekregen. Dankzij een aantal verbeteringen wordt het nog fijner om op dit veld te voetballen. We zijn onze vrijwilligers en sponsors dankbaar dat veld 2 er zo fantastisch mooi bijligt.

[ux_image id=”23812″ image_size=”original”]

Meer voetbalsfeer

Door het aanbrengen van boarding rond een groot deel van het veld, ontstaat er meer sfeer. Het biedt bovendien de mogelijkheid om reclameborden te plaatsen. Dat oogt nog mooier en straalt meer voetbalsfeer uit. We helpen op deze manier sponsors hun naamsbekendheid te verhogen.

Lekker matje

Als kers op de taart valt ook de uitstekende staat van het veld op. De grasmat is goed ingezaaid en mooi verzorgd. Dat nodigt uit om vanaf komend seizoen lekker op veld 2 te voetballen.

Veel dank

Heel veel dank gaat uit naar alle vrijwilligers en sponsors die de upgrade van veld 2 met hun ideeën, voorbereidend werk, inzet, vakmanschap en financiële steun hebben mogelijk gemaakt.