Nieuwe tussenstand verkochte loten Grote Clubactie

Afgelopen zaterdag zijn er weer een groot aantal lotenboekjes voor de Grote Clubactie ingeleverd. Hierbij waren een aantal fanatieke jeugdleden die zelfs 2 volle boekjes met machtigingen inleverden. Ook online worden er nog steeds loten verkocht. Gebruik hiervoor je persoonlijke QR code die op de voorkant van je lotenboekje staat. De online verkoop wordt dan ook op jouw naam geregistreerd en telt mee voor jouw totale verkoop.

Tussenstand verkochte loten

[section label=”Text Block: Clear Communication” bg_color=”rgb(234, 234, 234)” padding=”10px”]

[row label=”Stats” h_align=”center”]

[col span__sm=”12″ align=”center”]

1544 loten

[/col]

[/row]

[/section]

Bij de start van de Grote Clubactie zijn er ruim 250 lotenboekjes aan de jeugdleden uitgedeeld om hiermee op pad te gaan. Inmiddels hebben 50 jeugdleden hun boekje met verkochte loten ingeleverd. Wij verwachten de komende weken nog de nodige boekjes in ontvangst te kunnen nemen.

Hoe zit het ook alweer?

Wil je nog even nalezen hoe het ook alweer zit met het verkopen van loten voor de Grote Clubactie? Meer uitleg over de verkoop, de QR codes en de verkoopboekjes lees je in dit eerdere nieuwsbericht over de Grote Clubactie.

Volgende inlevermomenten

De komende 3 zaterdagen kunnen jullie de boekjes nog inleveren. Kom ook je boekje inleveren als je maar een paar laten verkocht hebt. De verkoop van het lot is pas definitief als wij de papieren machtiging in het systeem hebben ingevoerd en bij de koper van de bankrekening is afgeschreven. Bij een online verkoop wordt de registratie door de koper zelf gedaan en hoeven wij hiervoor geen extra handelingen te doen.

Inleveradres

Je kunt de boekjes tussen 10.00 en 12.00 uur inleveren op: Laakse Dam 5.

• Zaterdag 7 november
  • Zaterdag 14 november