Tussenstand Grote Clubactie per 5 oktober

Op zaterdag 19 september is de Grote Clubactie van start gegaan. Alle jeugdleden in de teams van JO8 tot MO13 hebben lotenboekjes ontvangen. Dit jaar kunnen de loten ook via een persoonlijke QR-code verkocht worden. Van deze nieuwe verkoopmethode wordt al goed gebruikgemaakt.

Tussenstand verkochte loten via QR-code

[section label=”Text Block: Clear Communication” bg_color=”rgb(234, 234, 234)” padding=”10px” border_color=”rgb(106, 0, 0)”]

[row label=”Stats” h_align=”center”]

[col span__sm=”12″ align=”center”]

300 loten

[/col]

[/row]

[/section]

Loten kopen met QR-code

De QR-code staat op de voorkant van het lotenboekje. Als de koper van de loten de QR-code op het boekje van de verkoper gebruikt, wordt de verkoop op naam van het jeugdlid geregistreerd. Wordt de aankoop via de algemene QR code gedaan? Dan moet de koper op naam van deelnemende vereniging zoeken. FC Zutphen staat tussen de deelnemende verenigingen. De naam van het verkopende jeugdlid moet nog wel ingevuld worden om de verkoop op naam van het jeugdlid te krijgen.

Loten kopen met machtiging kan ook

De verkoop van loten via het machtigingsformulier in de lotenboekjes wordt ook nog veel gebruikt. Een aantal leden heeft inmiddels al een extra boekje bij ons opgehaald.

Extra boekje nodig?

Heb je nog een (extra) boekje nodig? Stuur dan via e-mail een verzoek naar: groteclubactie@fczutphen.nl. Wij zorgen dat je een nieuw boekje krijgt.

Prijzen voor verkopers

Ook dit jaar zijn er voor de verkopers mooie prijzen te winnen.

20 loten: kortingsbonnen

Iedere verkoper die minimaal 20 loten verkoopt (via boekje/QR-code/Superlot) krijgt een vel met kortingsbonnen waarop 16 aanbiedingen staan. Denk aan: korting op een dagje uit, je uitleven in een trampoline-park of 2e (sport)artikel gratis.

30 loten: sportartikelen bij Houx

Iedere verkoper die minimaal 30 loten verkoopt krijgt een bon. Met die bon kun je bij Houx een regenjack, tas, trainingsshirt of een FC Zutphen voetbal uitzoeken. Dit kan via de PSC.

Grote Clubactie avond

Aan het eind van de actie zal ook weer een gezellige Grote Clubactie avond georganiseerd worden. Op die avond ontvangen de leden die de meeste loten hebben verkocht hun prijs. Deze prijzen worden beschikbaar gesteld door verschillende sponsors van FC Zutphen.

Inleveren boekjes

Door de Corona maatregelen is het momenteel niet mogelijk om de volle boekjes in te leveren. Op zaterdag 17 oktober tussen 10.00 uur en 12.00 uur willen wij bij de fietsenstalling bij het clubhuis een locatie inrichten waar jullie de boekjes kunnen inleveren. Afhankelijk van de Corona situatie kan dit aangepast worden. De volgende inlevermomenten zullen wij hierna zo snel mogelijk op de website bekend maken.

Superloten

De eerste 2 superloten zijn inmiddels ook al verkocht. Een Superlot is een lot dat uit 50 losse loten bestaat. Superloten worden voornamelijk verkocht aan sponsors, maar ook aan seniorenteams. Misschien heb je een oom of tante die een eigen bedrijf heeft? De aankoop van een Superlot kan gezien worden als sponsoring/advertentiekosten.

Tekst: Marcel Berends