Tussenstand Grote Clubactie per 25 oktober

Afgelopen zaterdag was de tweede mogelijkheid om lotenboekjes voor de Grote Clubactie in te leveren. Ook zaterdag werden er weer meerdere boekjes ingeleverd. Ook lukte het al 11 verkopers om meer dan 30 loten te verkopen. Dat deden ze via het boekje of online. Ze kregen hiervoor een bon waarmee ze een mooie prijs bij Houx Sport of een FC Zutphen bal kunnen ophalen.

Volgende inlevermomenten

De komende zaterdagen 30 oktober en 7, 14 en 21 november kunnen de boekjes worden ingeleverd tussen 10.00 uur en 12.00 uur op de Laakse Dam 5 in Zutphen. Als je al klaar bent met de verkoop, kom dan je boekje alvast inleveren. Dan kunnen we de invoer van de machtigingen in het systeem alvast doen.

Superloten

Inmiddels zijn er al 3 superloten verkocht. Geweldig! Xavi Riemer was 1 van de verkopers die een superlot wist te verkopen. Door de verkoop van superloten wordt de kans op het winnen van het Clubfeest vergroot. Hierbij dus een oproep aan alle seniorenteams om te kijken of jullie misschien gezamenlijk een Superlot willen kopen.

Tussenstand verkochte loten

[section label=”Text Block: Clear Communication” bg_color=”rgb(234, 234, 234)” padding=”10px”]

[row label=”Stats” h_align=”center”]

[col span__sm=”12″ align=”center”]

1164 loten

[/col]

[/row]

[/section]
[gap]

Streefbedrag

Om het streefbedrag van € 6.500 te behalen moeten wij 2.710 loten verkopen. Een mooie uitdaging! Wij zijn inmiddels best een eind op weg om dit te behalen. We hopen dat de verkopers van de loten hun uiterste best blijven doen. Onze club kan financiële steun in deze moeilijke periode goed gebruiken!

Hoe zit het ook alweer?

Wil je nog even nalezen hoe het ook alweer zit met het verkopen van loten voor de Grote Clubactie? Meer uitleg over de verkoop, de QR codes en de verkoopboekjes lees je in dit eerdere nieuwsbericht over de Grote Clubactie.

Tekst: Marcel Berends