Tussenstand Grote Clubactie per 19 oktober

Afgelopen zaterdag 17 oktober was de eerste mogelijkheid tot het inleveren van de lotenboekjes. Door de Corona maatregelen kon dit niet plaatsvinden in de kantine van FC Zutphen. De boekjes konden nu ingeleverd worden aan de Laakse Dam 5 in Zutphen. Meerdere jeugdleden kwamen met ouders hun boekjes inleveren.

[ux_image id=”16999″ image_size=”original”]

[gap]

Tussenstand verkochte loten

[section label=”Text Block: Clear Communication” bg_color=”rgb(234, 234, 234)” padding=”10px”]

[row label=”Stats” h_align=”center”]

[col span__sm=”12″ align=”center”]

803 loten

[/col]

[/row]

[/section]
[gap]

Vorig jaar 2300 loten

Vorig jaar zijn er bijna 2300 loten verkocht. Kunnen we dat dit jaar evenaren of zelfs verbeteren? Er zijn al veel leden met hun tweede boekje bezig. Het verkopen met QR code loopt ook goed. Lukt het niet om je boekje helemaal vol te krijgen? Lever je boekje dan wel zo snel mogelijk bij ons in, dan kunnen we de administratie op tijd afronden.

Hoe zit het ook alweer?

Wil je nog even nalezen hoe het ook alweer zit met het verkopen van loten voor de Grote Clubactie? Meer uitleg over de verkoop, de QR codes en de verkoopboekjes lees je in dit eerdere nieuwsbericht over de Grote Clubactie.

Prijzen voor verkopers

Een aantal verkopers heeft al een tegoedbon van Houx Sport en de PSC ontvangen. Die kregen ze omdat ze al meer dan 30 loten hebben verkocht. Klasse! Je krijgt maximaal 1 tegoedbon per verkoper voor een extra prijs die bij Houx Sport of de PSC af te halen is.

De landelijke Grote Clubactie beloont de lotenverkopers die 20 of meer loten verkopen met een gepersonaliseerde 20-loten-oorkonde. Deze oorkonde zal medio december, aan het einde van de actie, per e-mail worden verstuurd.

Als afsluiting van de Grote Clubactie worden er bovendien extra prijzen verdeeld. Dat doen we bij de bekendmaking van de einduitslag in december.

Superloten

Om de opbrengst van de Grote Clubactie een boost te geven, kun je ook superloten verkopen. Deze loten worden voornamelijk aan bedrijven en seniorenteams verkocht. Een Superlot staat gelijk aan 50 Grote Clubactie-loten. Weet je een Superlot te verkopen aan het bedrijf van je vader, moeder, oom of tante stuur dan een mail naar groteclubactie@fczutphen.nl en wij helpen je met de registratie van deze verkoop. De aankoop van een Superlot wordt gezien als advertentiekosten en kan deze als aftrekpost inzetten. Wij zullen een foto met logo van het bedrijf op de site vermelden.

Volgend inlevermoment: 24 oktober

Aanstaande zaterdag 24 oktober kunnen de boekjes weer tussen 10.00 uur en 12.00 uur worden ingeleverd op de Laakse Dam 5 in Zutphen.

Tekst: Marcel Berends