Tussenstand Grote Clubactie: halen we ons doel?

De verkoop van de loten voor de Grote Clubactie 2021 loopt voor FC Zutphen erg goed. De jeugdleden weten de persoonlijke QR-code die op hun verkoopboekje staat goed te gebruiken. Online zijn er momenteel net zoveel loten verkocht als via een papieren machtiging. De opbrengst is op dit moment: € 6.139.

[ux_image id=”25219″]

Nog 2 weken te gaan

Dit is 82% van het streefbedrag van € 7.500 wat wij als doel hebben gesteld. De komende 2 zaterdagen is er weer een mogelijkheid om lotenboekjes in te leveren in de kantine van FC Zutphen. Wij hopen dat de komende 2 zaterdagen het storm loopt bij het inleveren van de lotenboekjes, zodat het streefbedrag overtroffen wordt. Trek een eindsprint en laten wij samen het clubdoel behalen.

Vergeet niet je prijs op te halen

Een aantal verkopers heeft al 30 of meer loten verkocht, maar hebben nog niet de bon ontvangen waarmee zij een extra prijs kunnen ophalen bij Houx of een bal van FC Zutphen. Kom bij ons langs en je krijgt deze alsnog.

Superloten

Het is nog steeds mogelijk om Superloten te kopen. Dit kan via een machtigingsformulier die bij ons af te halen is of online via de site van de Grote Clubactie. FC Zutphen 45+ 2 heeft hiervoor het goede voorbeeld gegeven. Ook FC Zutphen (zat) 2 heeft gezamenlijk een Superlot gekocht.