FC Zutphen 45+ 2 boekt record met steun aan de Grote Clubactie

FC Zutphen 45+ 2 steunt ook dit jaar de Grote Clubactie weer. En hoe… net als voorgaande jaren hebben de mannen een flink bedrag verzameld, om samen loten te kopen voor de Grote Clubactie. Dit jaar kopen ze er maar liefst 231 en waarschijnlijk verbreken ze daarmee hun eigen clubrecord.

[ux_image id=”25967″ image_size=”original” caption=”true”]

Betrokken

In het team spelen veel mannen die al vrijwel hun hele leven voor onze club spelen. Ze weten als geen ander hoe fijn voetballen voor de jeugd is. En ook hoe belangrijk we dat als club vinden. Ze zijn er zelf groot mee geworden en zijn tot op de dag van vandaag dol op het voetbalspelletje. Hun betrokkenheid bij de club is groot. De opbrengst van de Grote Clubactie wordt vrijwel altijd besteed aan faciliteiten voor de jeugd. Daarom spannen de mannen van 45+ 2 zich elk jaar in om de actie te steunen. Zo ook dit jaar. Met hun bijdrage hopen ze dat het zo gewenste pannaveld er over een tijdje komt.

Goed voorbeeld

Het team hoopt dat hun gezamenlijke actie een voorbeeld is voor andere teams. En dat het teams inspireert om ook samen loten te (ver)kopen.