Snerttoernooi & nieuwjaarsreceptie

Voor alle volwassen leden van de FC Zutphen, dames, heren, vrijdag, zaterdag, zondag, prestatie of recreatie organiseren wij het snerttoernooi op zondag 5 januari 2020.

Dit toernooi staat in het teken van gezelligheid, en het elkaar beter te leren kennen. Degene die zich opgeven zullen door de organisatie ingedeeld worden in gecombineerde teams. Een goed moment om spelers uit andere teams te leren kennen of beter te leren kennen. Een mooie manier om het jaar sportief te starten.

Na afloop is er de mogelijkheid om gezamenlijk erwtensoep of kippensoep te eten. Dit alles als opwarmer voor de nieuwjaarsreceptie van ONZE Club. Geef je op en motiveer je teamgenoten om het zelfde te doen, deelname en soep zijn GRATIS.  Opgeven kan (zelfs nog op de dag van het toernooi) via de volgende mailadressen: seev1970@gmail.com of Michiel.vanderBeek@fczutphen.nl.

Ook als je niet kan deelnemen ben je van harte welkom om te supporteren en een lekker bakje soep te komen eten.

Tot zondag, op de groene mat.

Michiel van der Beek & Mark Severin