Programma zaterdag 15 april

Zaterdag 15 april belooft een mooie dag te worden. Na veel werkzaamheden is ons nieuwe hoofdveld klaar om officieel geopend te worden. Vervolgens opent Soufiane Touzani het splinternieuwe pannaveld, samen met veel jeugdspelers van FC Zutphen. En… om 15.00 uur speelt FC Zutphen de kampioenswedstrijd tegen DVOV. Bij winst is FC Zutphen kampioen en is er een geweldig feestprogramma. Check het programma hier!

Programma 15 april

• 13.00 uur: De Touzani Pop up Tent gaat open
  • 14.00 uur: Officiële opening vernieuwde hoofdveld, met o.a. de wethouder van Zutphen en Touzani
  • Vanaf 14.00 uur: Live muziek in de kantine door gitarist Han Lebbink
  • 14.15 uur: Op de foto met Touzani
  • 14.45 uur: Officiële opening pannaveld met Touzani
  • 15.00 uur: Uitzwaaien Touzani en daarna lekker voetballen op het nieuwe pannaveld. Geen inschrijving nodig. Gewoon naar het pannaveld komen. We draaien door, zodat iedereen lekker veel kan voetballen.
  • 15.00 uur: Aftrap kampioenswedstrijd FC Zutphen – DVOV

Programma kampioensfeest

• Ongeveer 17.00 uur: officiële huldiging 1e elftal, samen met alle leden en supporters
  • Aansluitend: start kampioensfeest
  • Eten kan op de club, de keuken is open tot 20.00 uur! Hoppaaa!
  • Vanaf 19.00 uur: Kampioensfeest met de 7-koppige Achterhoekse All-Inn Coverband

Tijden nog onder voorbehoud

Alle genoemde tijden zijn nog onder voorbehoud. Check deze pagina regelmatig voor updates.