Presentatiedag FC Zutphen op 10 september

FC Zutphen begint het voetbalseizoen traditioneel met de Presentatiedag. Alle FC Zutphen teams worden tijdens dit evenement aan het publiek gepresenteerd. Rondom deze presentatie is een gezellig programma samengesteld. Dit jaar is de Presentatiedag op vrijdag 10 september. Kom jij ook?

[gap]

• 18.30 uur: Voetbalwedstrijd FC Zutphen Mini’s
  • 19.00 – 20.30 uur: Presentatie alle FC Zutphen teams
  • Tussendoor om 19.30 uur: Ondertekening sponsorcontracten
  • Vanaf 20.30 uur: Gezellig drankje met muziek van DJ Ralph

Toegangsregeling

De Presentatie van FC Zutphen is een evenement. Om die reden wijkt de toegangsregeling af van het standaard protocol rondom trainingen en wedstrijden. Voor bezoekers aan de Presentatiedag geldt de volgende toegangsregeling:

• Bezoekers moeten zich kunnen legitimeren
  • Bezoekers moeten met een QR-code aantonen volledig gevaccineerd te zijn. Of:
  • Een negatieve testuitslag kunnen overleggen. Deze mag niet ouder zijn dan 24 uur.

Deze regeling geldt voor iedereen vanaf 13 jaar en is de door de overheid vastgestelde toegangsregeling.