Niet vergeten: FC Zutphen oliebollen bestellen

De tijd gaat hard. We naderen in rap tempo het einde van het jaar 2022. Dat betekent dat veel mensen ook weer van oliebollen zullen genieten. Bij FC Zutphen bakken we die al jarenlang zelf. Een prachtige traditie van een groep enthousiaste en trouwe vrijwilligers. Heb jij al oliebollen besteld?

Bestellen in de webshop

In de webshop van FC Zutphen kun je de oliebollen bestellen. Voor jezelf, of voor iemand anders. Je bestelt online, betaalt vervolgens en kunt de oliebollen 29 december ophalen. Bezorgen doen we ook, als jouw adres binnen het postcodegebied valt.

Wedstrijd voor de jeugd

Speciaal voor de jeugd is er ook een weer oliebollenwedstrijd. Het team dat de meeste oliebollen verkoopt, wint voor het hele team een tof t-shirt uit de Oranjerood collectie.