Verkoop de meeste oliebollen en win een tof shirt voor je hele team

De oliebollenactie is in volle gang. Al meer dan 50 jaar bakken we heerlijke oliebollen bij de club. De verkoop doen we, net als de afgelopen 2 jaar, weer online. En net als vorig jaar is er ook dit jaar een wedstrijd! Voor het team dat de meeste oliebollen verkoopt is er een geweldige prijs: een t-shirt naar keuze uit de Oranjerood kledinglijn van FC Zutphen. Wie gaan er winnen?!

Bestellen in de webshop

In de webshop van FC Zutphen kun je oliebollen bestellen. Voor jezelf, of voor iemand anders. Je bestelt online, betaalt vervolgens en kunt de oliebollen 29 december ophalen. Bezorgen doen we ook, als jouw adres binnen het postcodegebied valt.

Meedoen aan de wedstrijd

Bij elke bestelling kun je bij het afrekenen kiezen voor welk team je meespeelt. Verkoopt jouw team uiteindelijk de meeste oliebollen? Dan win je voor je hele team een tof t-shirt naar keuze uit de Oranjerood kledinglijn van FC Zutphen.

Tip

Vraag zoveel mogelijk vrienden, familie, buren of bedrijven om ook te bestellen. En vertel ze duidelijk dat ze bij het afrekenen voor jouw team moeten kiezen. Veel succes!!

Deze actie wordt financieel ondersteund door onze Promotion Support Club.