Jeugdteams maken kans op een geweldige teamprijs

De oliebollen verkoop is gestart. Speciaal voor onze jeugdteams is er dit jaar een toffe actie. Het team dat de meeste zakken oliebollen verkoopt wint een onvergetelijke voetbalavond met het hele team. Via onze social media kanalen en verschillende whatsapp groepen is de actie gisteren officieel gestart.

[ux_image id=”26532″ image_size=”original”]

[gap]

Vorig jaar was succesvol

Vorig jaar zamelde Joep van den Bijgaart met een Tikkie-offensief geld in bij vrienden, familie en andere bekenden. Hij kocht daar 6.000 oliebollen voor en doneerde deze namens FC Zutphen aan het zorgpersoneel van meerdere zorginstellingen in Zutphen en omgeving. Het leverde onze club een mooie som geld op en bovendien veel lokale en nationale media-aandacht.

Nieuwe actie

Dit jaar doen we het anders. Joep heeft de jeugdteams met een videoboodschap op Instagram uitgedaagd om zoveel mogelijk oliebollen te verkopen aan familie, vrienden, buren of andere oliebollen liefhebbers. Als je oliebollen koopt in onze webshop, kun je bij het invullen van je gegevens kiezen voor welk team je meespeelt. Daarmee verdient dat team punten. Het team met de meeste punten wint de wedstrijd. Dat team gaat naar een voetbalwedstrijd en wordt daar onthaald als eregasten en heerlijk verwend met lekkers en verrassingen. Dat wil toch elk team?!

Video Joep

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=50TYjrmi8O4[/embedyt]

[gap]

Veel succes

Joep en de oliebollenploeg wensen de teams heel veel succes. We zijn benieuwd wie de wedstrijd gaat winnen. De oliebollenactie duurt t/m 15 december. Bestellen kan in de webshop van FC Zutphen.