Handige info voor zaterdag 4 september

Op zaterdag 4 september spelen veel FC Zutphen teams een wedstrijd. De voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen is dan ook in volle gang. Omdat er weer publiek is toegestaan bij wedstrijden verwachten we veel sporters, bezoekers en gasten op ons sportpark.

Wedstrijdprogramma

Het volledige wedstrijdprogramma staat uiteraard online. Dat geldt ook voor de uitslagen van de gespeelde wedstrijden.

Foto’s

Via Facebook en Instagram delen wij foto’s die we van fotografen ontvangen. Stuur ons gerust jouw mooiste voetbalfoto’s door via een DM op Facebook of Instagram.

Corona maatregelen

We houden ons samen aan een aantal maatregelen, om zo lekker te kunnen voetballen. En om elkaar gezellig te kunnen blijven ontmoeten. Het corona protocol van onze club is up to date.