FC Zutphen anthem jacket ook in damesmodel verkrijgbaar

Het FC Zutphen anthem jacket is vanaf deze week ook beschikbaar in een damesmodel. Het jasje is mooi getailleerd en een must have voor FC Zutphen liefhebbers. Heerlijk om te dragen in je vrije tijd of om de show te stelen op de club.

[ux_slider]

[ux_image id=”21722″]

[ux_image id=”21721″]

[ux_image id=”21720″]

[/ux_slider]

Janine Pelgrim draagt het anthem jacket op bovenstaande foto’s. Net als bij het herenmodel heeft het jasje een mooie getailleerde pasvorm. Op de borst is het FC Zutphen logo geweven. Het anthem jacket van het merk Hummel is tijdelijk verkrijgbaar en beschikbaar in de damesmaten XS t/m XL.

Met de opbrengst steunen we de club

Het anthem jacket wordt exclusief aangeboden door onze Promotion Support Club in samenwerking met Houx Sport, onze kledingpartner. De opbrengst van deze actie gaat naar onze club. Mooi voor jou, voor Houx en voor de club!

Bestellen

Bestellen werkt eenvoudig. Stuur een e-mail met je naam en jouw kledingmaat naar psc@fczutphen.nl. Wil je met een groep of voor jouw hele team het jasje bestellen? Dat kan uiteraard. Vermeld in je e-mail dan duidelijk hoeveel jasjes je per kledingmaat nodig hebt. Bestellen kan t/m 18 april. Je ontvangt je jasje, na betaling, vanaf 26 april.