Bestel nu het exclusieve FC Zutphen anthem jacket

Speciaal voor leden, fans en volgers van FC Zutphen is er een FC Zutphen anthem jacket gemaakt. Een supermooi FC Zutphen clubjasje, waarmee je op de club of in je vrije tijd gezien mag worden. Je kunt het jasje vanaf vandaag bestellen.

[ux_slider]

[ux_image id=”21386″]

[ux_image id=”21387″]

[ux_image id=”21388″]

[ux_image id=”21389″]

[/ux_slider]
[gap]

Met de opbrengst steunen we de club

Het anthem jacket wordt exclusief aangeboden door onze Promotion Support Club in samenwerking met Houx Sport, onze kledingpartner. De opbrengst van deze actie gaat naar onze club. Mooi voor jou, voor Houx en voor de club!

Kenmerken

Het jasje is zwart, voorzien van een doorlopende ritssluiting en heeft 2 afsluitbare steekzakken. De capuchon zorgt voor een modieuze uitstraling. Op de schouders breekt een antraciet vlak het zwarte geheel. Kledingmerk: Hummel.

Prijs en maten

De jasjes zijn in de volgende maten verkrijgbaar:

• Maat 128 – 164: € 29,00
  • Maat S t/m XXL: € 34,00
  • Dames: XS t/m XL: € 34,00

Bij twijfel tussen 2 kledingmaten, adviseren wij je voor de grootste maat te kiezen.

Bestellen kan direct

Bestellen kan per direct en heel eenvoudig. Stuur een e-mail met je naam en jouw kledingmaat naar psc@fczutphen.nl. Wil je met een groep of voor jouw hele team het jasje bestellen? Dat kan uiteraard. Vermeld in je e-mail dan duidelijk hoeveel jasjes je per kledingmaat nodig hebt. Bestellen kan t/m 18 april. Je ontvangt je jasje, na betaling, vanaf 26 april.

Vragen?

Heb je nog vragen? Stuur een mailtje naar Andre Kluin van de Promotion Support Club: psc@fczutphen.nl.We hopen veel mensen in dit mooie jasje te zien!