blok-oranje-rood

Inleveren clubkleding juni 2020

blok-oranje-rood

Het seizoen loopt ten einde en dus dienen we de kleding en materialen die eigendom zijn van de club ter controle in te leveren.

Elk jaar wordt er kleding vermist, is stuk of anderszins niet meer te gebruiken. Daar wordt ook dit jaar nadrukkelijker naar gekeken. Indien geconstateerd wordt dat kleding ontbreekt of stuk is en dit aantoonbaar is te wijten aan de speler die de kleding in bruikleen heeft gekregen, worden de kosten hiervan verhaald op de betreffende speler.

Om misverstanden te voorkomen is het raadzaam vooraf bij de kledingcommissie te melden als een deel van de kleding wordt vermist of onherstelbaar is beschadigd, met daarbij de reden. Dit geldt ook voor de kleding van de begeleiding, alsook voor de ballen, hesjes en waterzakken. Kortom: zorg ervoor dat kleding en materialen compleet en (waar mogelijk) gerepareerd ingeleverd worden. Kleding en hesjes dienen uiteraard gewassen te zijn.

Door ALLE spelers van zowel de jeugdafdeling, de damesafdeling alsook de seniorenafdeling dient de kleding bij je leider of teamverantwoordelijke te zijn ingeleverd. Je leider neemt de kleding in ontvangst op de parkeerplaats. Gezien de corona perikelen kiezen wij ervoor het op deze manier te doen. Dus niet zelf inleveren, maar je leider/trainer/teamverantwoordelijke. De kleding van de team(s) tussen 19.00 uur en 21.00 uur in het clubhuis op ’t Meijerink ingeleverd en wel op:

Maandag 8 juni 2020 voor de JO17-1, JO17-2 , JO17-3 en JO-5 en MO 17-1 dames zat 1 en 2

– De spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen leveren in deze tas alles in, wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams) De overige spelers leveren hun shirt in bij de begeleiding (in teamtas).

Dinsdag 16 juni 2020 voor de JO13-1, JO13-3 en JO14-1 en dames 30+

– Ook hier leveren de spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen, in deze tas alles in wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams) De overige spelers leveren hun shirt in bij de begeleiding (in teamtas).

Woensdag 10 juni 2020 voor de JO19-1, JO19-2 en JO19-3 en zondag 3-4

– Ook hier leveren de spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen, in deze tas alles in wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams). De overige spelers leveren hun shirt in bij de begeleiding (in teamtas).

Donderdag 18 juni 2020 voor JO15-4 en JO15-5, zaterdag 3 – 4 en 5

– Ook hier leveren de spelers, die individueel een spelerstas hebben gekregen, in deze tas alles in wat ze van de club hebben ontvangen. (Veelal gesponsorde teams) De overige spelers leveren hun shirt in bij de begeleiding (in teamtas).

Heb je hier vragen over, laat dit dan weten via onderstaand email-adres.

Nadat de kleding is gecontroleerd en akkoord bevonden blijft deze tot het moment van uitgifte in het clubgebouw. Voor seniorenteams, die volgend seizoen (nagenoeg) in dezelfde samenstelling zullen spelen, is de mogelijkheid de kleding na controle elders te bewaren.

Email-adres: kledingbeheer@fczutphen.nl

Namens uw kledingcommissie.

Vind ik leuk 0