Wint FC Zutphen innovatiebudget van Salland?

Al een aantal jaren organiseert Salland Zorgverzekeringen de Salland Clubactie, waarbij sportclubs voor mooie sponsorbedragen kunnen sparen. Elk jaar is er een innovatiebudget. Dit jaar verdeelt de verzekeraar maar liefst € 12.000 over de beste ideeën van sportclubs in Gelderland. Stem jij op het idee van FC Zutphen?

Het idee van FC Zutphen: een vrij toegankelijk pannaveld

Plezier delen: FC Zutphen wil graag een pannaveld realiseren dat vrij toegankelijk is. Zodat het altijd te gebruiken is door leden, scholen, wijkbewoners en andere doelgroepen zoals Torenstad Go Walking Football. Een pannaveld voor jong en oud zorgt voor plezier, beweging en verbinding. FC Zutphen ziet het pannaveld als waardevolle toevoeging voor de club en de omgeving.

Update pannaveld

De voorbereidingen voor de realisatie van een pannaveld zijn al een tijd geleden gestart. Met de Grote Clubactie van vorig jaar is dankzij de loten verkopers al veel geld binnengehaald. Het innovatiebudget van Salland helpt ons om het pannaveld plan helemaal concreet te maken en te realiseren. Als alles goed verloopt hebben we dan eind januari 2023 een prachtig pannaveld op ons sportpark.