Wat doen we dit jaar met de opbrengst van de Grote Clubactie?

De Promotion Support Club (PSC) is al druk bezig met de voorbereidingen voor de Grote Clubactie 2021. De lotenboekjes en superloten zijn al besteld. Vorig jaar behaalden we een verkooprecord. Dit jaar gaan we daar natuurlijk ook voor. Maar wat doen we dit jaar met de opbrengst? Denk je met ons mee?!

[ux_image id=”19354″ caption=”true”]

Resultaat 2020

De Grote Clubactie leverde FC Zutphen in 2020 dankzij een verkooprecord van 3.215 loten maar liefst € 7.716 op. We hopen dit jaar natuurlijk op weer zo’n prachtig resultaat.

Deel van de opbrengst naar de club

Een deel van de netto opbrengst van de Grote Clubactie gaat naar onze club. Daarvoor is ook een bedrag opgenomen op de financiële begroting van FC Zutphen. Met dit geld financiert de club een aantal projecten, activiteiten of faciliteiten. Dit jaar verbinden we een maximum aan dit bedrag. Alles wat we samen extra verdienen met de lotenverkoop, besteden we aan een mooi doel. En dat doel willen we graag vooraf samen met jullie bedenken. Denk je met ons mee wat we met de opbrengst gaan doen?

Wat gaan we dit jaar doen met de opbrengst?

Welk doel bedenk jij? Wat kunnen we voor (de jeugd van) de club doen met de extra opbrengst van de Grote Clubactie? Deze 2 ideeën die zijn al bedacht:

• Trainingsmaterialen (in overleg met de jeugdtrainers)
  • Extra speeltoestellen in de speeltuin bij de ingang

Stuur jouw idee naar de PSC

Waarschijnlijk heb jij nog veel meer leuke ideeën. Die horen we graag van je. Mail jouw ideeën voor 1 augustus a.s. naar psc@fczutphen.nl. We zullen de inzendingen bekijken en laten jullie daarna weten welk idee het vaakst is genoemd.