Voorbereidingen Clubfund-actie begonnen

Zoals inmiddels bekend doet FC Zutphen, in samenwerking met de Albert Heijn in Warnsveld, mee aan de Clubfund-actie. Vanavond, 9 maart, zijn de voorbereidingen begonnen.

Één van de kleedkamers van ons clubgebouw was omgebouwd tot een fotostudio en iedereen ging hier op de foto. Morgen is er nog een tweede fotoshoot en dan gaat de organisatie aan de slag met het maken van de persoonlijke online-fanshop.

Over circa 2 weken ontvangt iedere deelnemer de verdere info en kan daarna bepalen wie inzage krijgt in zijn of haar persoonlijke online-fanshop.

Vanaf maandag 30 maart zal er gestart worden met de uitgifte van de zegels bij de Albert Heijn in Warnsveld. Bij iedere € 10,- boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kunnen vervolgens in de online-fanshop worden verzilverd voor eigen fanartikelen of artikelen met alleen het FC Zutphen-logo.

Het mooie van deze actie is; per verzilverde zegel in de fanshop vloeit er direct een bijdrage in de clubkas van FC Zutphen!

FC Zutphen
Communicatie commissie