Volop activiteit en gezelligheid afgelopen zaterdag

Het was gezellig druk op Sportpark ‘t Meijerink afgelopen zaterdag. De laatste speelronde van de KNVB Regiocup vond plaats. En er werd ‘s middags een onderling toernooi gespeeld door een aantal senioren teams. Dat alles gebeurde onder toeziend oog van publiek. Dat leek wel een eeuwigheid geleden!

[ux_gallery ids=”23473,23512,23482″ style=”none” type=”slider” columns=”1″ depth_hover=”2″ slider_nav_style=”circle” image_hover=”glow”]

Trotse ouders

De afgelopen weken werden er op zaterdag al veel Regiocup wedstrijden gespeeld. Maar dat gebeurde zonder de aanwezigheid van publiek. Zaterdag was er voor het eerst weer publiek toegestaan op ons sportpark. Het was leuk dat er veel blije en trotste ouders waren, die hun kind(eren) weer eens van dichtbij in actie konden zien.

[ux_gallery ids=”23536,23535,23534,23533,23532″ style=”none” type=”slider” columns=”1″ depth_hover=”2″ slider_nav_style=”circle” image_hover=”glow”]

Onderling toernooi senioren

Ook een aantal seniorenteams kwam weer in actie. Diverse spelers van de senioren en van 35+ en 45+ teams speelden een onderling toernooi. Ook bij deze wedstrijden was publiek aanwezig. Omdat het terras ook weer open was, konden de aanwezige toeschouwers genieten van het voetbal, elkaars gezelschap en een lekker biertje.

[ux_gallery ids=”23531,23530,23529″ style=”none” type=”slider” columns=”1″ depth_hover=”2″ slider_nav_style=”circle” image_hover=”glow”]

Ouderwets gezellig

Dankzij de inzet van veel vrijwilligers was het weer een ouderwets gezellige zaterdag. Natuurlijk is het nog wat wennen en zijn er nog een aantal regels nodig. Maar het is weer een stap in de goede richting en dat deed veel mensen zichtbaar goed.