Voetbalpassie: sparen bij Albert Heijn voor FC Zutphen

Sponsor je voetbalclub met Voetbalpassie. Dat is de actie van Albert Heijn die vandaag start. Met Voetbalpassie kun je geld sparen voor FC Zutphen. Daarnaast maak je óók nog kans op vette voetbalprijzen! De actie loopt van 13 september t/m 3 oktober 2021. Lees snel verder hoe het werkt!

Zo werkt het

1. Download de AH app als je deze nog niet hebt
  2. Open de AH app en ga naar ‘Voetbalpassie’ via de afbeelding op het beginscherm
  3. Bevestig je deelname aan ‘Voetbalpassie’ en kies bij voetbalclub voor FC Zutphen
  4. Bevestig dat je ook meedoet aan de winactie

Zo eenvoudig is het. Vanaf nu spaar je voor FC Zutphen.

Hulp nodig?

Heb je wat hulp nodig? Bekijk dan de afbeeldingen hieronder of bezoek de website van AH voor meer toelichting.

[ux_gallery ids=”24651,24650,24649,24648,24647,24646″ style=”none” type=”slider” columns=”1″ depth_hover=”2″ slider_nav_style=”circle” slider_bullets=”true” auto_slide=”6000″ image_size=”original”]

Sparen

Je spaart Voetbalpassiepunten bij iedere € 1 aan deelnemende producten (in de winkel maar ook als je boodschappen laat bezorgen). Bij elke volle spaarkaart van 10 punten sponsor je FC Zutphen voor € 1. In de AH app doneer je jouw volle spaarkaart eenvoudig.

Maak kans op vette voetbalprijzen!

Leef een dag als een voetbalprof, win een meet&greet met Lieke Martens in Barcelona, een clinic met Oranje Leeuwinnen of kaarten voor Oranje. Spaar mee met Voetbalpassie en maak kans op de mooiste prijzen bij aankoop van Red Bull, Lay’s, Heineken, Coca-Cola of Calvé. Meer over deze winacties lees je op de actiepagina van AH Voetbalpassie.

[ux_image id=”24644″]