Vergunning voor aanleg Pannaveld is binnen

Vorige week heeft FC Zutphen de benodigde vergunning voor de aanleg van het Pannaveld ontvangen van de gemeente. Dit betekent dat alle seinen nu op groen staan. Het Pannaveld wordt waarschijnlijk in de laatste week van maart aangelegd.

Nog meer voetbalplezier

Namens het bestuur vertelt Pepijn: ‘De komst van een Pannaveld is een grote wens van veel FC Zutphen leden. We zijn blij dat de benodigde formaliteiten zijn afgerond en er in maart gebouwd gaat worden. Het Pannaveld zorgt ongetwijfeld voor nog meer voetbalplezier voor onze leden en voor omwonenden.’

Veel financiële steun

De aanleg van het veld is mogelijk dankzij meerdere donaties, de Grote Clubactie, steun van de Promotion Support Club.

Prachtig ontwerp

Het ontwerp (zie de illustratie bij dit artikel) en de begeleiding bij het hele traject is uitgevoerd door SmitsRinsma.