Update Jetzt geht’s looooos programma

Vandaag stond de opening van het vernieuwde hoofdveld op het programma. Met daarbij een aantal prachtige wedstrijden. Vanwege de weersomstandigheden is het programma aangepast. Op deze pagina houden we je op de hoogte.

Veel wedstrijden afgelast

Vanwege de regen- en sneeuwval zijn veel wedstrijden afgelast. Je ziet dat terug op het wedstrijdprogramma.

FC Zutphen 2 – VV Dieren 2 ook afgelast

De wedstrijd tussen FC Zutphen 2 en VV Dieren is afgelast.

Wedstrijd FC Zutphen O23 – SC Wald verschoven

We ontvangen onze gasten uit Oostenrijk om 13.00 uur voor een oefenwedstrijd op trainingsveld 2. Dat veld is in redelijke staat en wordt opgelapt om er op een aangepast speelveld te kunnen spelen.

Veld 2 wordt sneeuwvrij gemaakt

De spelers van onze O23 en van SC Wald werken samen met een groep vrijwilligers met man en macht om veld 2 sneeuwvrij te krijgen. Later vandaag wordt het veld gekeurd. We hopen dat FC Zutphen – Be Quick door kan gaan.

Voetbalactiviteiten jeugd

De voetbalactiviteiten voor de jeugd, waarvoor een spelcircuit was bedacht, stellen we uit naar een later moment.

Feestprogramma gaat gewoon door

Het samen en eten en de feestavond gaat gewoon door. We zitten sneeuwvrij binnen en hopen op veel gezelligheid. Kom jij ook?