Uitslag Grote Clubactie bekend

De trekking van de Grote Clubactie heeft inmiddels plaatsgevonden. Benieuwd of je in de prijzen bent gevallen? Check dan snel de uitslag op de site van de Clubactie.

Waar vind ik mijn lotnummer?

Het lotnummer staat vermeld op jouw bankafschrift bij de incasso van je aankoop. Als je ook een e-mailadres hebt ingevuld bij de aankoop, ontvang je ook een e-mail met jouw lotnummer. Heb je meer dan één lot gekocht, dan heb je een lotenreeks ontvangen (bijvoorbeeld 12345 t/m 12348 = 4 loten).

Gewonnen?

Op de website van de Grote Clubactie kun je eenvoudig checken of je iets gewonnen hebt. We hopen het voor je!

Nogmaals dank

We danken nogmaals alle verkopers en kopers van de loten voor jullie deelname dit jaar. Mede dankzij jullie hebben we een recordopbrengst behaald!