Uitreiking extra prijzen voor verkopers Grote Clubactie

De Grote Clubactie 2020 is een enorm succes, met een recordverkoop van loten. Daarvoor wil onze club alle lotenverkopers nogmaals bedanken. Jullie inzet was fantastisch! Elk jaar mogen we namens een aantal sponsors een extra prijs overhandigen aan de verkopers die de meeste loten hebben verkocht. Dit jaar staat dit evenement op 19 december gepland.

De afgelopen jaren vond dit dankjewel-moment plaats in ons clubhuis. Door de corona maatregelen is de kantine nu gesloten. Wij hebben nu een andere oplossing bedacht om de prijzen toch uit te kunnen reiken.

Uitreiking op zaterdag 19 december

Op zaterdag 19 december om 12.00 uur overhandigen we de verrassingen aan de jeugdleden. We doen dat op het hoofdveld van FC Zutphen. We houden ons daarbij aan de gestelde regels. De jeugdleden zullen plaatsnemen op de tribune.

Prijswinnaars worden uitgenodigd

De prijswinnaars worden komende week uitgenodigd door de organisatie van de Grote Clubactie. Helaas kunnen er geen ouders en broertjes of zusjes bij aanwezig zijn.

Tekst: Marcel Berends