Topdrukte verwacht op zaterdag 4 juni

We verwachten zaterdag 4 juni topdrukte bij FC Zutphen. De hele dag vinden er meerdere activiteiten plaats. Dat wordt dus erg gezellig. Benieuwd wat er allemaal te doen is? We zetten het even op een rijtje voor je…

Ballfreunde voetbaltoernooi

Op 3, 4 en 5 juni wordt het internationale Ballfreunde voetbaltoernooi gespeeld. Drie dagen internationaal jeugdvoetbal op ons sportpark. Met veel deelnemers en veel publiek uit allerlei landen. Op zaterdag zijn er dus de hele dag wedstrijden.

Thuiswedstrijd Dames 1

Om 12.00 uur speelt FC Zutphen Dames 1 op eigen veld tegen Sp Lochem. We verwachten veel support voor ons Damesteam, in deze laatste fase van de competitie.

Laatste competitiewedstrijd FC Zutphen

Om 15.00 uur speelt FC Zutphen tegen Uni VV. De competitie wordt zaterdag beslist en zorgt voor bloedstollende spanning. Wordt koploper VV Dieren kampioen of…… ?

[message_box bg_color=”rgb(248, 112, 0)” text_color=”light”]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span__sm=”12″]

Kom met de fiets

Er is zaterdag geen parkeermogelijkheid. Kom daarom met de fiets.

[button text=”Meer informatie” color=”white” style=”underline” icon=”icon-angle-right” link=”https://www.fczutphen.nl/nieuws/mededelingen/dringend-verzoek-kom-zaterdag-op-de-fiets/”]

[/col]

[/row]

[/message_box]

[ux_image id=”29871″]

Eindfeest FC Zutphen

We hebben een seizoen lang mogen voetballen. Dat is wat we zo graag doen. We sluiten het seizoen dan ook graag samen af, met een tof feest. De activiteitencommissie heeft uitgepakt om er een mooi feest van te maken:

• Live muziek
  • Een grote loterij
  • Foodtrucks
  • Heel veel gezelligheid
  • Thema: oranjerood

[ux_image id=”30083″]

[message_box bg_color=”rgb(248, 112, 0)” text_color=”light”]

[row v_align=”middle” h_align=”center”]

[col span__sm=”12″]

Kom met de fiets

Er is geen parkeermogelijkheid. Kom daarom met de fiets.

[/col]

[/row]