Succesvolle eindsprint Grote Clubactie

Afgelopen woensdag was de laatste dag dat wij de machtigingen uit de lotenboekjes konden invoeren in het bestand van de Grote Clubactie. Vorige week zaterdag hebben wij nog een aantal lotenboekjes mogen ontvangen waarmee wij inmiddels weten dat we ons vooraf bepaalde doel van € 7.500 hebben behaald.

[ux_image id=”26658″]

Superloten

In de laatste verkoopperiode van de Grote Clubactie hebben FC Zutphen 1 en 3 een Superlot gekocht. Hiermee liep de totale verkoop van loten snel omhoog. Ook Xavi Riemer van de JO13-2 is het nog gelukt om op de laatste verkoopdag een Superlot te verkopen aan de heer Kloosterman van Voskamp Beveiligingstechniek (zie foto).

Eindstand

De exacte eindstand is nog niet bekend. Op zaterdagmiddag 18 december ontvangen de verkopers die de meeste loten hebben verkocht een prijs. Zij krijgen hierover een persoonlijk bericht. Tijdens deze uitreiking zal ook de definitieve opbrengst voor onze club bekend gemaakt worden.

Pannaveld

Het doel om een Pannaveld te realiseren op ons sportpark is dankij de Grote Clubactie een heel stuk dichterbij gekomen. Wordt vervolgd!