Scheidsrechterscursus gaat van start: iets voor jou?

In het najaar, van september tot december, organiseert de Scheidsrechtersvereniging in Zutphen (SZO) een scheidsrechterscursus. De cursus tot verenigingsscheidsrechter wordt gegeven door een docent van de KNVB en levert cursisten een officieel diploma op. Als je slaagt mag je daarna op verenigingsniveau op het grote veld aan de slag als scheidsrechter. Daar kun je jouw club enorm mee helpen!

[ux_image id=”22917″]

Leuk en leerzaam

Op de cursus leer je van alles over het fluiten van wedstrijden. Onder andere over spelregels, maar ook hoe je met deze regels omgaat. Je krijgt veel tips mee die je kunt toepassen bij de wedstrijden die je later zult fluiten. Natuurlijk leer je ook van andere scheidsrechters.

Belangrijk voor FC Zutphen

Onze club zou blij zijn met een aantal extra scheidsrechters. Dan kunnen er lekker veel wedstrijden gevoetbald blijven worden. Zonder scheidsrechters is dat onmogelijk.

Aanmelden kan online

Wil je graag wedstrijden fluiten? Meld je dan aan voor de cursus. Kies vervolgens voor de cursus in Eefde. De kosten van de cursus zijn voor onze club.