Samenwerking Praktijkonderwijs Zutphen en FC Zutphen

Al een aantal schooljaren komen er op woensdagochtend leerlingen van Praktijkonderwijs Zutphen naar onze club. Deze leerlingen leren onder begeleiding van een docent en vrijwilligers van FC Zutphen de fijne kneepjes van het schoonmaak-vak. Dat is natuurlijk leerzaam voor de leerlingen. Maar het is ook erg fijn voor onze club, want ze helpen ons hartstikke goed.

[ux_gallery ids=”25571,25570″ style=”none” columns=”2″ depth_hover=”2″]

Blinkende gangen

FC Zutphen biedt de leerlingen dus de mogelijkheid om toe te passen wat ze op school leren. We krijgen er wekelijks blinkende gangen en spreekruimtes voor terug. Ook wordt een deel van de kantine schoongemaakt. We betalen voor deze werkzaamheden maandelijks een vergoeding aan Praktijkonderwijs Zutphen.

Dankbaar

In tijden van corona heeft de Praktijkschool afgezien van de maandelijkse vergoeding voor de door de leerlingen geleverde werkzaamheden. We zijn daar natuurlijk enorm dankbaar voor en willen die dank graag ook via deze weg overbrengen.