Presentatie levende enquête

Afgelopen woensdag heeft in ons clubgebouw “De levende enquête” plaats gevonden. De opkomst was goed, ruim 70 FC Zutphen leden waren aanwezig in de kantine om mee te praten over de toekomst van prestatievoetbal binnen FC Zutphen. De avond werd geopend door Jan Boersma, de voorzitter van de adviescommissie, met een presentatie over de ‘rode draad’ van bevindingen van de commissie gedurende het traject. Vervolgens werd de groep opgesplitst in kleinere ‘discussie groepen’ waar binnen een aantal stellingen werden besproken. De stellingen werden centraal gepresenteerd waarbij in de groepen de voor- en tegenargumenten konden worden besproken en genoteerd. Een vruchtbare manier van discussiëren bleek, er werden gretig briefjes opgehangen. Deze input is door de adviescommissie verzameld en zal worden verwerkt in de rapportage aan het bestuur.

Namens de commissie en bestuur willen we alle aanwezigen bedanken voor hun inbreng deze avond.

Hieronder de link naar de presentatie van die avond.

Presentatie voor levende enquête

[foogallery id=”19538″]