Prachtige jassen voor jeugdtrainers en leiders dankzij opbrengst Grote Clubactie

FC Zutphen verdiende in 2023 dankzij een succesvolle Grote Clubactie meer dan 10.000 euro. Met een deel van deze opbrengst financierde onze club de aanschaf van jassen voor trainers en leiders van onze jeugdteams. Zij lopen er sinds een tijdje bij in prachtige rode FC Zutphen jassen.

Extra jassen nodig

Ruim 100 trainers en leiders ontvingen tijdens de eerste uitdeel ronde een FC Zutphen jas. Maar… dat aantal bleek uiteindelijk nog niet voldoende om alle trainers en leiders van een jas te voorzien. Gelukkig werd dit snel opgelost. Dankzij een financiële bijdrage van RIHO Climate Systems uit Vorden werden er extra jassen besteld en uitgedeeld. Veel dank hiervoor, RIHO!

Clubactie 2024

Ook in 2024 doen we natuurlijk weer mee aan de Grote Clubactie. De organisatie is al begonnen met een aantal voorbereidingen. Je kunt binnenkort ideeën sturen voor de bestemming van de opbrengst. Binnenkort meer hierover!

Artikel delen