Opnieuw een recordopbrengst Grote Clubactie

Opnieuw behaalde FC Zutphen een recordopbrengst met de Grote Clubactie. Dankzij de inspanningen van de enthousiaste lotenverkopers, zijn er meer loten verkocht dan vorig jaar. En dat is een knappe prestatie!

Recordopbrengst

Dit jaar is de opbrengst € 8.812,56. Een prachtig bedrag. Vorig jaar werd er ook al een record neergezet. Maar de opbrengst van 2022 heeft het recordbedrag van 2021 (€ 8.158,22) ruimschoots overtroffen. Op de site van de Grote Clubactie kun je controleren of er een prijs is gevallen op je gekochte lot van de Grote Clubactie. De trekking heeft plaatsgevonden op 6 december 2022.

Veel dank

We danken alle leden voor hun inzet om te helpen zoveel mogelijk loten te verkopen. En natuurlijk bedanken we ook de vele mensen die de loten hebben gekocht. Het is voor de organisatie van de Grote Clubactie mooi om te zien dat deze actie elk jaar weer enorm leeft.

Doel: blokhut

We besteden de opbrengst van dit jaar aan de aanschaf van een blokhut. Vanuit deze blokhut serveren we straks koffie, thee en lekkers aan de bezoekers van ons sportpark. Dit extra verkooppunt zal de bestaande pipo-wagen vervangen.

Extra prijzen

Zaterdag 17 december ontvingen 25 jeugdleden een extra prijs. Vanwege hun verkoopresultaat ontvingen ze o.a. waardebonnen, vuurwerkpakketten, kaarten voor een voorstelling in de Hanzehof, aardappelpakketten en fan-artikelen van de PSC. De JO10-2 won dit jaar de teamprijs. Zij hebben samen 372 loten verkocht en mogen met z’n allen gezellig bowlen.

PSC

De PSC organiseerde alweer voor de 4e keer deze Grote Clubactie. Volgend jaar doen we dat opnieuw! Wij danken de sponsoren nogmaals hartelijk voor het beschikbaar stellen van de verschillende prijzen.

Marcel Berends