Opnieuw een gezellige FC Zutphen Voetbal Quiz avond

Vrijdagavond 24 februari vond in het clubgebouw de 10e editie plaats van de FC Zutphen Voetbal Quiz. Ook dit jaar ging de opbrengst van de avond naar het KWF. Ralph Dangremond en Chris Loor verdedigden hun titel en… sloegen opnieuw toe. Net als bij de vorige editie behaalde het duo de finale. En opnieuw wisten ze die te winnen!

Veel deelnemers

Deze keer hadden zich maar liefst 36 teams ingeschreven voor de jaarlijkse quiz ten bate van het KWF. De quiz bestond uit een 1e ronde met meerkeuze vragen, gevolgd door een 2e ronde met open vragen. Daarna speelden de 5 beste teams de finaleronde, waarna de eindklassering bekend werd gemaakt.

Uitslag

1. Ralph Dangremond en Chris Loor
  2. Pieter Bas en Maarten Jan Kempe
  3. Thijs Modderkolk en Ruud Evers
  4. Eric en Marc van Leeuwen
  5. Hans Smedinga en Boris Schouten

De volledige uitslag volgt nog.

Freek Slemmer Wisselbokaal

Ralph en Chris wonnen de finale en namen daardoor opnieuw de Freek Slemmer Wisselbokaal mee naar huis. De bokaal dankt zijn naam aan de overleden initiatiefnemer van de FC Zutphen Voetbalquiz. Freek was jarenlang lid van onze club.

Recordopbrengst

Omdat 1 van de deelnemers de opbrengst van  € 370 verdubbelde, gaat de editie van 2023 de boeken in als de quizavond met de grootste donatie aan het KWF.

FC Zutphen Voetbal Quiz 2024

De datum voor volgend jaar is al bekend. Op 9 februari 2024 maken we er opnieuw een mooie avond van met elkaar.

Fotoserie

Hans ten Brinke was van de partij en maakte een mooie fotoserie, met veel geconcentreerde blikken van de fanatieke deelnemers!