Nieuwe tussenstand Grote Clubactie

De Grote Clubactie is inmiddels bijna 5 weken bezig. Veel jeugdleden hebben al loten verkocht met de persoonlijke QR-code op de verkoopboekjes. Daardoor kan de organisatie de tussenstand eenvoudig bijhouden. We hebben samen al meer dan € 3.000 opgehaald. Met nog ruim een maand te gaan naderen we de helft van de doelstelling.

Tussenstand

Online zijn er nu 1.221 loten, 8 superloten en 59 losse loten verkocht. De opbrengst hiervan bedraagt € 3.036. Dat is een mooie prestatie, al zijn we nog niet bij de doelstelling van € 7.500. Maar we zijn dus al wel bijna op de helft!

Een aantal weetjes

• Verkoop je 30 loten of meer dan kom je in aanmerking voor een waardebon voor een FC Zutphen bal. Of voor een waardebon van Houx Sport, waarmee je kunt kiezen voor een voetbaltas, trainingstop of regenjas.
  • Als je minimaal 20 loten verkocht hebt ontvang je op je mailadres de 20-loten-oorkonde. Hiermee heb je direct toegang tot alle gave acties en kortingen van de 20-loten actie.
  • Er zijn leuke prijzen te winnen voor de leden en teams die de meeste loten verkopen.

Inlevermoment lotenboekjes

Aanstaande zaterdag 23 oktober kun je lotenboekjes inleveren in de kantine van FC Zutphen, tussen 11.30 uur en 12.30 uur.

Veel succes met het verkopen van de loten!