Nieuwe tussenstand Grote Clubactie

De verkoop van de loten voor de Grote Clubactie blijft goed verlopen. De meeste loten worden via de QR code online verkocht. Maar de afgelopen weken zijn er ook veel lotenboekjes ingeleverd. Deze machtigingen worden handmatig ingevoerd, waardoor wij een goed beeld krijgen van de totale verkoop. Wij hebben inmiddels een opbrengst van € 6.000 en dit is al 80% van het streefbedrag van € 7.500.

Superloten

De afgelopen 2 weken hebben meerdere seniorenteams gezamenlijk een Superlot gekocht. Een Superlot bestaat uit 50 losse loten. Ook 2 jeugdleden hebben ieder 2 superloten verkocht. Hiermee komen zij met stip in de top 10 van verkopers.

Inleveren boekjes

Aankomende zaterdag 5 november is er weer een mogelijkheid om je lotenboekjes in te leveren. Dit kan van 11.00 tot 13.00 uur in de kantine.

Laatste inleverdatum: 19 november

De laatste datum om boekjes in te leveren is zaterdag 19 november. Lukt het niet om jouw boekje in te leveren? Stuur dan een mailtje naar groteclubactie@fczutphen.nl. De machtigingen uit de boekjes moeten nog handmatig ingevoerd worden door ons. Het zou jammer zijn als deze loten niet meetellen in jou totaal verkochte loten.

Eindstand

Begin december maken we de eindstand bekend. Dit doen we op een zaterdag. We nodigen dan de jeugdleden uit die de meeste loten hebben verkocht. Zij krijgen mooie prijzen van sponsors.

Eindsprint

Laten de komende weken nog een mooie eindsprint inzetten. Het doel van de actie is: een nieuwe blokhut voor verkoop van o.a. koffie en thee.